![Niets nodig, maar toch het gevoel dat we móéten kopen: hoe Black Friday uitgroeide tot zo'n succesvolle marketingtruc | Gazet van Antwerpen Mobile Niets nodig, maar toch het gevoel dat we móéten kopen: hoe Black Friday uitgroeide tot zo'n succesvolle marketingtruc | Gazet van Antwerpen Mobile](https://img.gva.be/0qG4LgpPN3rzsgM9Z1K-83Jt52M=/fit-in/960x640/https%3A%2F%2Fstatic.gva.be%2FAssets%2FImages_Upload%2F2021%2F11%2F23%2F3eb37604-b7dd-45ab-aee9-26cb71957781.jpg)
Niets nodig, maar toch het gevoel dat we móéten kopen: hoe Black Friday uitgroeide tot zo'n succesvolle marketingtruc | Gazet van Antwerpen Mobile
![Fashion History Lesson: The Origin and Escalation of Holiday Shopping Season and Black Friday - Fashionista Fashion History Lesson: The Origin and Escalation of Holiday Shopping Season and Black Friday - Fashionista](https://fashionista.com/.image/t_share/MTUxNTE4MjExOTQ1Mjc2NjQ2/kerstinkopen_doen_3117495287.jpg)
Fashion History Lesson: The Origin and Escalation of Holiday Shopping Season and Black Friday - Fashionista
![Black Friday: 5 redenen waarom je het niet kunt laten om te veel te kopen (en hoe je dit tegen kunt gaan) – Simone Krouwer Black Friday: 5 redenen waarom je het niet kunt laten om te veel te kopen (en hoe je dit tegen kunt gaan) – Simone Krouwer](http://www.simonekrouwer.com/wp-content/uploads/2020/11/black-friday-promo.jpg)